De tropische warmte in.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maaike Buuren - WaarBenJij.nu De tropische warmte in.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Maaike Buuren - WaarBenJij.nu

De tropische warmte in..

Door: maaikebrasil

Blijf op de hoogte en volg Maaike

07 November 2011 | Thailand, Bangkok

Hallo iedereen!

Wij zijn eindelijk aangekomen in Bangkok na een reis van ongeveer 15 uur!
Het was weer heerlijk om dat vliegtuig uit te stappen en de tropische warmte aan te voelen. De reis is goed gegaan, alleen jammer dat we niet aan het raam zaten want toen we ten westen van Bangkok vlogen kon je de overstromingen zien! Echt raar, overal water. Maar hier is alles droog, wel liggen overal van die zandzakken.
Maargoed, eindelijk aangekomen op het vliegveld hebben we echt 1,5 uur lang ofzo gezocht naar een bus. Die konden we niet vinden dus zijn we maar met de trein gegaan. Op dat moment ben je natuurlijk moe en daarom was het vervelend dat het allemaal zo lang duurde. De trein stopte namelijk ook niet dichtbij ons hostel. Maar gelukkig zijn de mensen hier super aardig. Zo zijn we uiteindelijk met een Engels meisje samen een tuk tuk ingestapt :) Dat was zeker geinig, lekker choatisch natuurlijk dat verkeer hier. En nu zitten we in het hostel, echt mooi! Met zo'n leuke tropische tuin.
We zitten heel dicht bij de Kao San Road, de plek waar veel backpackers te vinden zijn. We hebben net een rondje gelopen en het zag er allemaal erg gezellig uit. Ik word ook echt blij van dat niet-westerse leventje hier. Overal kraampjes, kinderen die op straat een bakje rijst eten, mensen die buiten voor de deur koken.. heerlijk!
Nu ben ik toch wel een beetje moe, dus we gaan zo lekker slapen.

Kusjes!

P.s. Erg fijn om een sms te krijgen van mijn mams: groetjes vanuit het grauwe Nederland
P.P.s. Iverna en ik hebben nog geen ruzie gehad, ondanks verwoede pogingen ;)

• 07 November 2011 - 15:02

Thom:

klinkt leuk hoor! Ik zal iig aan je denken als het zonnetje hier zich weer eens verstopt :(

• 07 November 2011 - 15:37

Marielle :

Wow, jullie bloggen ook echt tegelijk haha!
    Maar gelukkig hebben jullie droge voeten!! (Zijn jullie de ontsnapte giftige slangen al tegen gekomen??)

Succes met ruziemaken :)

xxx

• 07 November 2011 - 16:55

Broer:

Hey Maaikie, goed om te zien dat je er eindelijk bent! Ik verwachten nu wel elke dag een verslag van minimaal 200 woorden, anders verveel ik me zo in mijn eentje op de bank ;)

Dikke knuffel,

Guus

• 07 November 2011 - 16:56

Chandra:

Hee Maaike, het klinkt allemaal echt super leuk. Veel plezier.. en heb je al leuke jongens gezien??(A) Xx

• 07 November 2011 - 18:04

Marc:

Hoi Maaike,

Heerlijk dat jullie er zijn.

Kus papa van Iverna.

• 09 November 2011 - 08:47

Eveline:

Waarschijnlijk zijn jullie inmiddels een beetje bijgeslapen en kunnen jullie nu echt genieten van Bangkok. Heel veel plezier daar.

• 13 November 2011 - 10:38

Tante Anneke:

Jullie zijn een week weg en dan al zoveel beleven. Geniet van de andere cultuur. de groetjes aan Iverna.

Liefs en groetjes