Over minder dan een week.. - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Maaike Buuren - WaarBenJij.nu Over minder dan een week.. - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Maaike Buuren - WaarBenJij.nu

Over minder dan een week..

Door: maaikebrasil

Blijf op de hoogte en volg Maaike

01 November 2011 | Nederland, Castricum

Zitten wij in Thailand!

We hebben er lang op gewacht maar het is bijna zover.
Iverna en ik gaan samen op reis naar Thailand, Australie en Indonesie. Via deze site hou ik jullie op de hoogte met mijn kant van het verhaal :)
Alle voorbereidingen zijn zo ongeveer gedaan en het geld is binnen, dus de reis kan beginnen!
Dank trouwens voor alle gulle giften. We hebben dankzij jullie in totaal over de 300 euro gekregen voor dit avontuur!

Ik zie nu al uit naar mijn eigen eerste verslagje vanuit Thailand, hihi.

Maaike

  • 01 November 2011 - 13:16

    Mariëlle:

    Ik ga u missen :(

  • 01 November 2011 - 13:18

    Maaike Van Buuren:

    Hihi snel als altijd die Gal :)

    Tot vrijdag!! :)

  • 01 November 2011 - 13:48

    Gerdien:

    Hoi Maaike,
    Leuk dat we weer een beetje mee kunnen reizen.
    Een heel leuke reis gewenst.

  • 01 November 2011 - 20:53

    Paul En Jenny:

    Hi Maaike,
    Helemaal top hoor.
    Jammer dat ik er zaterdag niet bij kon zijn, maar het feestje zal er vast niet minder om geweest zijn... :-)
    We kijken uit naar je reisverhalen..
    dikke xx en alle gezondheid, plezier en geluk voor jullie allebei natuurlijk.
    Jenny en Paul

  • 02 November 2011 - 05:01

    Theo:

    Ga er heerlijk van genieten daar aan de andere kant van de wereled en maak er samen wat moois van! Ben nu al benieuwd naar jullie verhalen!

  • 02 November 2011 - 08:38

    Tante Anneke:

    Wat heb ik zaterdag genoten van jullie feest. Jullie presentatie was echt hilarisch en de spelletjes die de vader van Iverna had bedacht.
    Ik wens jullie een fijne reis toe en verheug mij op de reisverslagen. Heel veel plezier en pas goed op jullie zelf.

  • 03 November 2011 - 14:04

    Marije:

    Haaai Maaik!
    HEEEL VEEL PLEZIER! Ik heb je helaas al een tijd niet meer gesproken en ik kon je niet meer gedag zeggen samen met leen omdat ik hockey had, dus doe ik het zo even. Maak er een toptijd van, een van de leukste tijden uit je leven dus komt vast wel goed!
    xxxxxxx

  • 04 November 2011 - 15:45

    Dorinde:

    Heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Actief sinds 08 Juli 2010
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 27209

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2017 - 15 Januari 2018

Uganda

06 November 2011 - 04 April 2012

Thailand, Australie en Indonesie

10 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Brazilie!

Landen bezocht: