The last part.. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Maaike Buuren - WaarBenJij.nu The last part.. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Maaike Buuren - WaarBenJij.nu

The last part..

Door: maaikebrasil

Blijf op de hoogte en volg Maaike

03 April 2012 | Singapore, Singapore

..Of the travel!

And of the story.
Het verhaal over de laatste 2 weken zal iets zijn met yoga, vulkanen, surfen, scooteren en meer. Maar dat horen jullie allemaal als ik thuis ben!

Wij zijn nu in Singapore en we vliegen over 3 uurtjes naar Londen. 6 uurtjes later stappen we in het vliegtuig, op naar Nederland!

Bedankt voor alle leuke, lieve en grappige reacties. Verder ben ik (eindelijk) uitgepraat, want ik zie jullie in een paar daagjes!

Maaike

• 03 April 2012 - 13:28

Thom:

zooo daar word m'n inbox even volgespammt met 10 berichtjes :o Maar jammer dat het dan toch is afgelopen, of heb je het toch wel weer gezien na 5 maanden :P
    Tot snel en fijne reis!

• 03 April 2012 - 19:30

Mama:

tot morgen!!!!!!

• 03 April 2012 - 20:44

Gerdien:

Hé Maaike, Bedankt voor alle verhalen van de reis. Ik heb er van genoten.